piątek, 13 lutego 2015

Przydatne, ciekawe pojemniki na jedzenie

Zdrowe, racjonalne odżywianie od wielu z nas wymaga zabierania ze sobą jedzenia do szkoły/pracy.
Niektórzy nazywają to ''dietą pudełkową'', a to po prostu dbanie o to, by nigdy nie być głodnym :)
Ile ludzi, tyle sposobów na II śniadanie w szkole, przekąskę w pracy itd.
Dziś Wam pokażę kilka pojemników na jedzenie, które są według mnie warte uwagi.

W takich pojemnikach zazwyczaj zabieram ze sobą do szkoły kanapkę, a w sytuacjach gdy na cały dzień wyjeżdżam gdzieś, nawet cały obiad.

Jako pierwsze pokażę Wam dwa ostatnio kupione pojemniki z Tesco. Nie były one tanie, a wręcz moim zdaniem znacznie za drogie.


Ten pojemnik kosztował ponad 20 zł,  odpowiedni do mikrofalówki i zamrażania w nim.
Zawiera pojemniczek na sos, składany widelec i nóż. Urzekł mnie też ten malinowy kolor...:)



Ten także kosztował ok. 20 zł i tak samo nadaje się do mikrofalówki i zamrażarki. Jak widać na zdjęciach - na górze mamy trzy przegrody, na dole mamy  jedną dużą przegrodę.


 



Fioletowy pojemnik pochodzi z firmy Jan Niezbędny, która ma wiele ciekawych gadżetów.
Ja swój kupiłam w Selgrosie za około 10 zł. Dostaniemy go w dwóch rozmiarach, ja mam ten mniejszy i kilku kolorach do wyboru. Do kupienia go zachęcił mnie fakt, że możemy go złożyć po zjedzeniu jego zawartości albo chowając do szafki. Dostaniemy go w wielu sklepach, widziałam także w Rossmanie.
W Empiku jest podobny za 30 zł.;)


Jeśli chodzi o koktajle, to niezastąpione są bidony. Ten pierwszy pochodzi z promocji w Tesco i kosztował 5 zł. Drugi jest z TK MAXX i kosztował ok. 12 zł. Obydwa są bardzo szczelne.




Niestety, większość pojemników, które widzimy, są po prostu drogie. Niedawno widziałam piękne pojemniki z przegródkami, w których możemy zabrać ze sobą cały obiad, sałatkę i napój, ale kosztowały co najmniej 30zł. Dla mnie gruba przesada. Jednak gdy szukacie tanich, a naprawdę dobrych i ślicznych pojemników bardzo polecam PEPCO. Większość pojemników kosztuje tam naprawdę niewiele, a i wybór jest ogromny. Pojemniki na dwóch zdjęciach powyżej, właśnie stamtąd pochodzą i jestem z nich niezwykle zadowolona :) Z pepco pojemników mam kilkanaście, ale większość jest pozajmowana, w ciągłym użytku, albo mam w nich pomrożone np. owoce.
Więc wcale nie trzeba wydawać dużo pieniędzy, aby mieć fajne pojemniki. A ja przyznam się, że i tak właśnie je najczęściej wykorzystuję:)



A Wy jakich pojemników używacie, gdy nosicie jedzenie ze sobą? :)

43 komentarze:

  1. Ja chwilowo nie nosze wiec jeszcze nie inwestowałam w pojemniki, ale bardzo fajne sa w Biedronie teraz: np na jogurt z osobnym pojemnikiem na płatki, albo pojemniki na sałatki z przegródkami, cena- 6,99

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie mam blisko biedronki i jak już się do jakieś dostanę, to mało w niej ciekawych rzeczy zostaje ;/

      Usuń
  2. Ja używam tych z Tesco, ale tylko w podróży :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czasami muszę na co dzień. Też pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Zaszalałaś, ale tego jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Sistema jest droga, ale mają bardzo fajne pojemniki, ja mam ich całą kolekcję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uwielbiam ich pojemniki, są właśnie bardzo praktyczne :P

      Usuń
  5. U mnie pojemniki są rzeczą nietrwała, wiec kiedyś muszę sie do pepco wybrac

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kilka takich różnych pudełek i na zakupie pudełek moje postanowienia się zakończyły. Może warto będzie do nich wrócić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3mam kciuki, aby pudełka były jak najwięcej wykorzystywane na zdrowe, domowe jedzonko! :)

      Usuń
  7. super sprawa, takie pojemniki są niezastąpione dla osob, ktore są wiecznie na diecie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli przed dietę rozumiesz także zdrowe odżywianie, to ja się do tego wpasowuję :D

      Usuń
  8. Nie używam, ale ciągle o tym myślę. Jednakże.. wydać raz na coś 20zł to nie majątek ;) Tym bardziej, że to pożyteczna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie i w sumie raczej się ich nie zgubi, a zniszczyć też ciężko :)

      Usuń
  9. Bardzo interesujący blog;). Widać, ze masz dużą wiedzę. Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzenie mojego;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i wzajemnie! bardzo mi miło :)

      Usuń
  10. Ciekawe pojemniczki, akurat szukam różnych podobnych, bo muszę jedzenie oddzielić od nie swojego :D Ten 3 przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to się cieszę :) w wielu sklepach są dostępne

      Usuń
  11. a ja szukam pojemnika na koktajle ale nie przezroczystego, najlepiej czarnego i nigdzie nie mogę dostać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a może coś w stylu kubka do mieszania białka, które dostaniemy w sklepach sportowych? u mnie w go sporcie są takie całe czarne, ale myślę, że one wszędzie są :)

      Usuń
  12. Mam już sporą kolekcję pojemników, a planuję zakupić teraz słoiczki :)
    Zapraszam do mnie, nowy post o metabolizmie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zmyślne i pomysłowe takie pojemniki :) Gdybym jeździła autem na pewno bym się skusiła. Szkoda, że jadąc autobusem nie mam na to miejsca... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chodzę pieszo, ale na szczęście nie dojeżdżam jak na razie daleko (jeszcze kilka miesięcy tylko niestety). To jak sobie radzisz? :)

      Usuń
  14. Podoba mi się ten pierwszy i drugi. Widziałam je w Tesco, ale wydawało mi się, że zaraz się rozlecą... Uważasz, że ich jakość jest dobra?
    A bidon kupiłam podobnie wyglądający, ale chyba z innego tworzywa w Tk Maxx i sprawdza się świetnie :) Jednak ceny tamtejszych pojemników na jedzenie są zdecydowanie wyższe :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten pierwszy jest bardzo trwały, drugi z resztą też. Na jakość naprawdę nie można narzekać :)
      Rzeczywiście ceny w TkMAx są przesadzone ;/

      Usuń
  15. Fioletowy pojemnik bardzo mi się podoba! Może już czas zainwestować, bo jedzenie noszone w woreczku to nie to samo... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. woreczki nie chronią tak dobrze jedzenia, a to 10 zł na pojemniczek, to naprawdę dobrze zainwestowane pieniądze :)

      Usuń
  16. Pierwszy najbardziej mi się podoba :) urocze są <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi też pierwszy najbardziej się podoba :D

      Usuń
  17. Tak jak piszesz, cena niestety wysoka takich pojemników... Raz trzeba wydać trochę pieniędzy ale mamy spokój na dłuugi czas. U mnie w torbie zawsze silikonowe lunch boxy i smart shaker (jeden zastępuje dwa zwykłe i pill box).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odpowiednie wyposażenie to podstawa :D

      Usuń
  18. No te Tescowe to rzeczywiście niezła cena, ja ostatnio kupiłam w Biedronce za 7zł ;-P podobne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to super okazja się trafiła, oby więcej ich w biedrze było! :P

      Usuń
  19. Też mam ten silikonowy :) Uwielbiam go :) Kupiłam go za 20zł w Biedronce. Mój ma jeszcze łyżeczkę i w środku jeszcze jedną komorę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w biedronce, która jest najbliżej, nic nigdy nie ma! ;/

      Usuń
  20. Od niedawna także gustuję w takich pojemnikach. Biedronka i inne markety czasem mają na nie promocje. Jednak nie do końca z tych market-owych jestem zadowolona. W małym biorąc np cytrynę w plasterkach do pracy, potrafił mi się po drodze rozlać sok. ;/
    W okolicach grudnia nabyłam po namowach koleżanki z firmy taperware miseczkę niewielką ok 600 ml. Jak na tą firmę udało mi się ją dostać za małe pieniądze bo 10 zł.
    I jestem nią zauroczona. Szczelna w 100%, mycie w zmywarce może być, noszę w niej wszystko. Nie pachnie plastikiem jak te biedronkowe. (mimo wyparzania i kombinowania).
    Nie namawiam na tę firmę bo wiem jakie są ceny, jednak jakość polecam.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się bardzo podobają produkty z tej firmy, ale rzeczywiście, najczęściej ich ceny nie są zachęcające.
      Gdzie udało Ci się taką okazję trafić?
      Mam jeden termos z chińskiego centrum i tak śmierdzi plastikiem, że po prostu nie da się go używać :/
      również pozdrawiam!

      Usuń
  21. A poza tym mojej mamie udało się wygrać pojemnik z Sidermy :) jaram się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dostałam z hilo, siostra mi w sklepie wloszczyzna kupiła na promocji, ale bardzo praktyczne sś również, maja podzieloną przestrzeń tak jak te tutaj. Takie pojemniki na jedzneie ułatwiają zycie troche, szczególnie jak dużo czasu poza domem spędzamy

    OdpowiedzUsuń