niedziela, 8 lutego 2015

Podsumowanie tygodnia 01.02. - 08.02.2015

Dziś mało zdjęć, więc w tytule specjalnie zaznaczyłam, że jest to podsumowanie :)
W tym tygodniu byłam bardzo zajęta nauką (2 wielkie sprawdziany i z 12 kartkówek + oczywiście nauka na wszystkie bieżące lekcje, opracowanie lektury itd.), a czwartek dodatkowo upłynął pod znakiem międzyszkolnych zawodów z siatkówki. Powiem krótko - wygrałyśmy! ale łatwo nie było :) Strasznie dużo emocji, większość osób bardzo się stresowała, ciągły hałas z trybun (byliśmy gośćmi, więc na nas buczano;), ale też masa śmiechu i radości po meczu.
Na blogu jednak staram się być jak najbardziej aktywna :)
Jeśli chodzi o treningi, w tym tygodniu, jako, że rozpoczęłam regeneracje po siłowym, był pilates:
w poniedziałek SECRET Ewy Chodakowskiej, i w piątek jej SKALPEL I, oraz w środę i sobotę robiłam HIITY. Przyznam się, że już tęsknie za spiltami, ale to kwestia czasu na regenerację i wracam do nich.

Jak już mogliście przeczytać powyżej, jestem posiadaczką nowej płyty Ewy Chodakowskiej - Secret.
Przyszła do mnie w poniedziałek, więc tego samego dnia ją wypróbowałam. Po jednym razie nic nie mogę o niej napisać, ale muszę przyznać, że bardzo podoba mi się fakt, że ćwiczymy bez butów:)
Ćwiczenia najbardziej odczułam w mięśniach pleców, ale żadnych zakwasów nie miałam (nawet się ich nie spodziewałam, bo program nie jest dużym wyzwaniem).
Zamawiałam na bebio.pl i z przesyłką nie było żadnych problemów, szła do mnie 6 dni (zamawiałam we wtorek, przyszła w poniedziałek w następnym tygodniu).



Większość z tego już widzieliście, ale właśnie tak wygląda moje jedzenie, kiedy nie mam czasu kombinować...
(od lewej)
1. Śniadanie:Owsianka na mleku sojowym z dodatkami
2. Śniadanie:Jaglanka na wodzie z cynamonem, bananem i dodatkami
3. Część II śniadania: BOMBA WITAMIN ! :) Jabłko, dwa owoce kiwi, szklanka soku pomarańczowego wyciśniętego przez tatę (kocham!) i orzechy
4. Obiad: frytki, dwa jajka sadzone i szpinak z mozzarellą



Próbowanie przepisów na ciastka :)




Tyle u mnie!A jaki ten tydzień był dla Was? :)
Miłej niedzieli wszystkim!

13 komentarzy:

  1. No i kolejny plus za rozsądne podejście do treningu - regeneracja jest tak samo ważna. Super działa sauna 1x w tyg! :) Ja mam zarezerwowany zawsze czwartek na odnowę. Trening delikatny a potem wygrzewanie. Polecam! :)
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo długo tak robiłam, teraz nie mam możliwości, ale rzeczywiście super sprawa :) pozdrawiam!

      Usuń
  2. Kiedyś nie przykladałam duzej wagi do odpowiedniej regeneracji - mocno sie na tym przejechałam. Z czasem człowiek zmądrzał, na szczescie, bo byłoby krucho i ze zdrowiem i z efektami. Jak pisala kolezanka wyzej - sauna doskonale sie sprawdza :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też kiedyś się na tym przejechałam, dlatego teraz zawsze pamiętam o regeneracji. I zdrowie, dokładnie jak mówisz, było kruche, a jeszcze gorzej samopoczucie. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Gratuluję wygranej rozgrywki w siatkę! Jesteś wielką, ćwiczenia, szkoła, blog! Motywujesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, ale naprawdę nic wielkiego nie robię, pewnie każda mama ma dwa razy więcej roboty! :)

      Usuń
  4. Jedzenie wygląda mega pysznie! :) Gratuluję wygranego meczu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje wygranej! A jedzonko wygląda apetycznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i bardzo się cieszę :) pozdrawiam :)

      Usuń