poniedziałek, 12 stycznia 2015

Zdjęcia tydzień 04 -11.01.2014


Zapraszam na kolejny post z tej serii :)
Dziś wyjątkowo w poniedziałek, ponieważ wczoraj dodawałam przepis na danie z sosem
szpinakowym (koniecznie spróbujcie!).



Moje ŚNIADANIA były w tym tygodniu do siebie bardzo podobne - co poradzić, jeżeli rano zawsze mam ochotę na ciepłą, słodką miseczkę pełną dobroci? <3 Ciągle jadłam kaszę jaglaną lub owsiankę i dwa razy kaszkę kukurydzianą


1. Kaszka kukurydziana na mleku sojowym z truskawkami, kawałkiem banana i dodatkami
2. Kaszka kukurydziana na wodzie (trochę za dużo wody dałam:D) polana jogurtem naturalnym, miodem, z rozgniecionym bananem i dodatkami
3. Owsianka na wodzie z odżywką białkową (czyli skończyło się mleko sojowe :D), bananem, miodem i dodatkami

Jakie zawsze daję dodatki?
Po łyżce: siemienia lnianego mielonego, pestek dyni, słonecznika, kilka nerkowców i orzechów brazylijskich


 Obiad - kurczak z ryżem w sosie curry - przepis:http://fitujemy.blogspot.com/2015/01/pomys-na-prosty-obiad-kurczak-z-ryzem-w.html
i brokuły z sosem czosnkowym -przepis:http://fitujemy.blogspot.com/2015/01/brokuy-ktore-posmakuja-kazdemu.html




Tyyyyle dobroci <3
Skarżyłam się ostatnio, że skończył mi się miód.
Nie miałam skąd go wziąć, bo ten, który zawsze biorę od cioci się skończył. Babcia na szczęście miała jeszcze schowane dwa słoje i mi przywiozła.Najzdrowszy jest miód prosto od pszczelarza!






Kiełki jak wiadomo są bardzo zdrowe. Mi najbardziej smakują kiełki lucerny i pora, są najdelikatniejsze w smaku. Te na zdjęciu to rzodkiewka i brokuł - są mocniejsze w smaku, bardziej ostre. Ale do kanapek - super sprawa! :)











Jeżeli szukacie dobrego żytniego makaronu, to mam kolejną propozycję:)
Ten żytni makaron można kupić w Realu (ma znaczek Auchan, gdyż jak powiedziała pani przy kasie - Auchan i Real się połączyły;) za chyba niecałe 3zł.
EKOLOGICZNY. ŻYTNI, TANI - i jak ZDROWY! :)






 Nazwanie książki ''lekturą szkolną'' od razu sprawa, że dla większości wydaje się ona czymś strasznym.
Te dwie też się takie okażą czy zaprzeczą temu twierdzeniu? :D
Spotkałam się już z takimi lekturami, które naprawdę mi się podobały, a były to m.in. Poczwarka, Krzyżacy, Skąpiec,... i
Ania z Zielonego Wzgórza, Dzieci z Bullerbyn, Pippi Langstrumpf





Kolejne pachnące cudo! Zapach jest nieziemski ! <3
















No to kolejny tydzień przed nami! Oby był jak najbardziej udany :)

2 komentarze:

  1. jak robisz kaszkę kukurydzianą? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie mam sposobu, po prostu gotuję na wodzie albo na mleku według przepisu na opakowaniu, bardzo rzadko ją w sumie jem :)

      Usuń