niedziela, 4 stycznia 2015

Tydzień w zdjęciach 28.12.2014 - 04.01.2015

2015 - jak pięknie to brzmi! :D I dziś pierwszy Tydzień w Zdjęciach w nowym roku:)
Tydzień temu nie miałam żadnych zdjęć do pokazania -przez święta i wszystkie przygotowania, kompletnie się tym nie zajmowałam.
Dziś w większości mam zdjęcia jedzenia - przepraszam, tak wyszło :D



 OBIADY:
(Od lewej):
1. Naleśniki z odżywki białkowej z twarogiem i plasterkami kiwi
2. OSTATNIO MOJE ULUBIONE: zawijane żytnie naleśniki z żółtym serem i tuńczykiem z puszki + oczywiście warzywa do tego były
3. Ryż basmati z indykiem, warzywami na patelnię i roztopioną mozzarellą





1.Bakłażan duszony z serem kozim - do obiadu
2.Kolacja: Omlet z serem kozim w środku + były warzywa do tego
3.Ostatnio mój ŚNIADANIOWY HIT: kaszka kukurydziana na mleku sojowym z dodatkami



JEDZENIE NA MIEŚCIE:
1.Sałatka w Salad Story (dlaczego mają tam tak drogo?) z kurczakiem, tuńczykiem, serem niebieskim pleśniowym i jajkiem
2.Wreszcie zebrałam w Grycanie 12 pieczątek na karcie i miałam średni napój gratis! <3 :D
Tutaj koktajl malinowy (z mlekiem i maślanką) - pyszności!




Bohaterka wczorajszego wpisu, moja nowa miłość ostatnio :) Jeśli ktoś nie widział, serdecznie zapraszam: http://fitujemy.blogspot.com/2015/01/herbata-z-bratka-dla-urody.html



Sylwester rządzi się swoimi prawami! ;)



Kolejna próba zrobienia zdjęcia formy, które nadaje się do publikacji :D I tak muszę się pochwalić, że idzie mi prawie coraz lepiej :D




To tyle jeśli chodzi o ten tydzień!:)
Życzę wszystkim MIŁEGO PONIEDZIAŁKU!:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz