czwartek, 29 stycznia 2015

Trening siłowy nie dla kobiet? Korzyści siłowego + moje małe podsumowanie

Często jeszcze możemy się spotkać z przekonaniami, że kobiety na siłownie chodzą tylko na strefę cardio i godzinami biegają na bieżni albo pedałują na rowerku. Ale my wiemy, że to nie prawda!
Odkąd mam potrzebny sprzęt w domu, nie chodzę na siłownię. Więc trening siłowy robię w zaciszu własnego pokoju, myślę, że podobnie jak wiele osób. Właśnie kończę trening siłowy, który robiłam przez 6 tygodni. Nie będę go opisywać, ponieważ był to trening ściągnięty z innego bloga i nie wykonywałam go dokładnie tak samo. Następny trening już na pewno Wam opiszę ;)
A zacznę go za około 2 tygodnie. Ten czas wolny od żelastwa poświęcę na pilates i regenerację.
Czuję, że teraz tego mi potrzeba, więc siłowy mocno dał się we znaki! :D
O efektach wizualnych ciężko mi mówić, gdyż ćwiczę już bardzo długo i zaczynając ten trening nie mierzyłam się. Już dawno przestało mi chodzić o wygląd ;) Mięśnie jednak znacznie się wzmocniły i uwypukliły. Zaobserwowałam też duży wzrost siły. Czyli stałe korzyści z treningów siłowych:)
Podsumowując, jakie korzyści daje trening siłowy?:
-NAJLEPIEJ, NAJSZYBCIEJ, NAJEFEKTOWNIEJ modeluje i rzeźbi ciało
-spala kalorie, często nawet lepiej niż cardio
-wzmacnia mięśnie
-wzmacnia cały organizm
-dobrze rozplanowany nie zajmuje dużo czasu (np.podzielony na spilty)
-wzmacnia psychikę
-wzmacnia odporność
-pobudza metabolizm
-im więcej mięśni mamy, tym większe nasze zapotrzebowanie kaloryczne - MOŻEMY WIĘCEJ JEŚĆ
-wzmacnia wytrzymałość
-odstresowuje, wspaniały reset dla naszego umysłu, relaksuje
-łączy ludzi
-zbawienny dla naszej kondycji i naszego zdrowia (jeśli nie ma przeciwwskazań od lekarza)
-gwarantuje PIĘKNE CIAŁO I PIĘKNY UMYSŁ
-gwarantuje wyśmienity nastrój
-uwalnia endorfiny <3
-daje szczęście :)

+ jest niesamowicie przyjemny! <3

Więcej plusów chyba nie trzeba wymieniać? :)

Na koniec dodaję kilka zdjęć swojej aktualnej formy.
Zdjęcia robione około godziny 12, po zjedzeniu I i II śniadania, bez treningu wcześniej.






23 komentarze:

  1. Trening siłowy jest super! Najlepiej kształtuje sylwetkę (pod względem mięśniowym) i fajnie, że coraz więcej kobiet go zaczyna doceniać.
    Ps. Bardzo ładną masz figurę :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie! :* zgadzam się, siłowy jest super <3

      Usuń
  2. jej, dziękuję, niesamowicie miło przeczytać taki komentarz od Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo takk piękne zdjęcia. Dawaj dalej nie poddajemy się:DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że tu trafiłam ;) Ja włąsnie od tego miesiąca postanowiłam ćwiczyć na siłowni, moje ręce domagają się większej masy mięśniowej i już teraz wiem jakie zalety za tym idą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło :) oo ja bardzo lubię ćwiczyć ręce, bo szybko na nich widzę efekty. Wytrwałości życzę i zawsze dużej dawki motywacji! :*

      Usuń
  5. U mnie tylko trening siłowy i oczywiście polecam go każdemu!! Najlepsze efekty! A plecy po prostu super :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję bardzo! i także pozdrawiam :) ćwiczeniami na plecy zaczęłam swoje codzienne ćwiczenia (zalecenie od lekarza) i są dla mnie niezwykle ważne. Siłowy to nie byle jaki trening :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna figurka :) Trening siłowy jest the best :)
    Czy to wina zdjęcia czy masz skrzywienie kręgosłupa? Ja miałam je przez wiele lat, ale ostatnio trochę się naprostowałam, głównie dzięki ćw. na kręgosłup i siłowemu właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. sokole oko masz! :D co prawda zdjęcie robi swoje (nie umiem się dobrze ustawić), ale mam skrzywienie. Dlatego mocno skupiam się na ćwiczeniach na kręgosłup. Wow, naprostowanie się dla niektórych jest nieosiągalne, wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  9. Figura super :) Też uwielbiam taki trening :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję pięknie i również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Ci ramion i pleców! Ale nie ma co zazdrościć tylko biorę się za pracę! Kiedyś i ja będę mogła się pochwalić ;)
    Super naprawdę!
    Siłowy od niedawna praktykuję ale można się w nim zakochać ;) I efekty także są świetne.
    Zgadzam się z Twoimi słowami.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. z ramion ogólnie sama jestem zadowolona, bo zazwyczaj reakcja moich znajomych na widok mięśni na rękach to niedowierzanie :D
    na nich szybko widać efekty, więc pracujemy dalej! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam treningi siłowe <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm, świetne plecy! ♥ Jak tylko skończę liceum i będę już po maturze, to ruszę wreszcie na siłownię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie trzeba od razu na siłownię! jeśli jeszcze nie ćwiczysz, to zacznij już teraz, choćby 3 razy w tygodniu niedługie treningi, a matura na pewno lepiej Ci pójdzie! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama prawda! Nic nie da takich efektów jak daje trening siłowy;)

    OdpowiedzUsuń