środa, 28 stycznia 2015

Sposób na piękną talię i moje 59 cm

W dzisiejszym poście chciałabym się z Wami podzielić moimi radami na piękną, szczupłą, zgrabną talię. Było już kilka postów na temat wyglądu brzucha, jeśli nie widzieliście ich, zapraszam:

ĆWICZENIA NA PŁASKI BRZUCH: KLIK
MOJE 3 ULUBIONE ĆWICZENIA NA MIĘŚNIE BRZUCHA: KLIK
JADŁOSPIS NA PŁASKI BRZUCH: KLIK
DIETA NA PŁASKI BRZUCH: KLIK

Jeśli szukasz sposobów, jak uzyskać piękny brzuch ze wspaniałą talią, powyższe posty powinny odpowiedzieć Ci na wiele pytań, a w tym wpisie dodam jeszcze kilka słów dotyczących naszego wcięcia (albo jego braku).
Najważniejsze rzeczy są zawarte w tamtych wpisach. Jest tam opisany odpowiedni sposób odżywiania i jak ćwiczyć brzuch. Koniecznie zapoznajcie się z tym, gdyż jest to podstawa, aby uzyskać piękną talię (i zgrabne, zdrowe ciało).







Wygląd naszej talii, wielkość wcięcia zależy od typu naszej figury. Klepsydry mają wcięcie z natury duże i wygrywają na tym tle z innymi typami figur. Choć, oczywiście, nie zawsze.
Nawet zadbane jabłko może mieć wspaniałą talię, a ''zapuszczona'' klepsydra może wcięcia nie mieć wcale. Dlatego wszystkie kobiety muszą o siebie dbać :)

Wszystkie kobiety mają talię - jednak gdy jest ona zakryta przez tkankę tłuszczową, nie widać jej.
Tak więc, aby odsłonić talię, musimy przede wszystkim spalić nadmiar tłuszczu (pamiętajcie o zachowaniu zdrowego poziomu tkanki tłuszczowej w organizmie).
Jak to zrobić? Najlepiej działają treningi interwałowe - KLIK, bieganie, pływanie.
Oprócz tego pamiętamy o treningu mięśni brzucha, szczególnie mięśni skośnych.
JEDNAK PAMIĘTAJMY, że trening mięśni brzucha nie wyszczupli tali - może ją wręcz zabudować!

Co do wyglądu talii, OGROMNE ZNACZENIE mają geny. Jeśli mama i babcia miały w młodości talię osy, jest duże prawdopodobieństwo odziedziczenia jej. Ale nie jest powiedziane, że jeśli miały nadwagę, my też musimy ją mieć;)
 


Sami możemy delikatnie wpłynąć na wygląd tali. Dodatkowe aktywności, które pomogą zmniejszyć obwód w tali:

-taniec brzucha - nie chodzi mi tu o profesjonalizm, ale o frajdę :)
Myślę, że wszyscy wiedzą o co mi chodzi;) Wiec może warto czasami na biodrach zawiązać chustkę, podwinąć koszulkę i zacząć kręcić brzuchem? :P
Bardzo przyjemne, prościutkie treningi ma także Tiffany Rothe, która zasłynęła z zestawów na ''small waist'';) KLIK I KLIK

-ciągłe napinanie mięśni brzucha

-ciągłe wiercenie się na boki - brzmi śmiesznie, ale naprawdę działa

-kręcenie hula-hop

-rozciąganie - pozwala uniknąć efektu zabudowania talii przez ćwiczenia.
KONIECZNIE O NIM PAMIĘTAJMY! :)



Choć nie wiele możemy zrobić, zawsze coś się da!
Zanim zaczęłam zwracać uwagę na wygląd brzucha, miałam w talii 72 cm.
Zaczęłam treningi spalające tkankę tłuszczową, wzięłam się za siebie jeszcze mocniej.
Po kilku miesiącach mój obwód w talii wynosił 59 cm. I tak się trzyma :)

Jak widać, trzeba dbać o całe ciało!
Czy jesteś klepsydrą, gruszką czy jabłkiem, możesz mieć talię, z której będziesz zadowolona :)











6 komentarzy:

  1. Super :)
    Zapraszam serdecznie TU
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, motywujesz! Zaraz zabieram się do ćwiczeń:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna talia - nie mogę tu zaprzeczyć :)

    OdpowiedzUsuń