środa, 7 stycznia 2015

Pomysł na obiad: Ulubiona, prosta i szybka kombinacja

Po powrocie ze szkoły, zrobienie obiadu nie może mi zająć więcej niż kilka minut.
Dlatego kocham proste kombinacje, których wykonanie zajmuje krótką chwilę, a smakują pysznie!
Uwielbiam połączenie: makaron żytni (albo ryż/kasza) + pierś indyka/kurczaka + ser + warzywa
Makaronu używam tego, który niedawno Wam pokazywałam. Jest pyszny i gotuję go tylko 3 minuty.
Taki żytni makaron można kupić np. w Realu.
Mięso świeże zawsze mam w lodówce, ser także.
Warzywa biorę albo te na patelnie, które szybko się rozmrażają, albo sałatkę.
Do sałatek najszybciej jest wykorzystać gotowe mixy sałat, już umyte.
W ten sposób tworzę wiele obiadów, które niezwykle mi smakują.
Gotuję makaron, mięso smażę, dodaję na patelnię także warzywa, a potem dorzucam do tego ugotowany makaron. Chwilkę razem duszę i dorzucam trochę kawałków sera (mówiłam już kiedyś, że wszystko najbardziej lubię z serem?:D). Chwilę duszę pod przykryciem i gotowe!
 












Przypomniałam Wam może o tej prostej kombinacji? :) 
Im prościej, tym lepiej!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz