wtorek, 20 stycznia 2015

Pomysł na obiad - Roladki drobiowe ze szpinakiem i mozzarellą

Dziś przepis na bardzo smaczne roladki z indyka z niespodzianką w środku.
Jeśli znudziło Ci się już tradycyjnie pokrojone, albo chcesz zrobić wrażenie na gościach - spróbuj tego przepisu! :) Jak zawsze - łatwe, smaczne i zdrowe :)



Ja zrobiłam z piersi indyka, gdyż to mięso bardziej mi odpowiada, ale równie dobrze można wykorzystać kurczaka.

Przepis:
-150g piersi indyka/kurczaka
-2 kulki mrożonego szpinaku
-2 plastry sera mozzarella
-ząbek czosnku

Szpinak dusimy na patelni z czosnkiem, aż całkowicie się odmrozi.
Mięso rozbijamy, musi być cienkie. Na środek wykładamy porcję szpinaku i mozzarelli.
Zawijamy i roladki spinamy wykałaczką. Obsmażamy na patelni pod przykryciem, z każdej strony.
Następnie roladki wkładamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni C, na około 20 - 25 min.
Gotowe :)




Jak Wam się podoba ten sposób na mięso? :)
Przepadacie za takimi połączeniami? :)



9 komentarzy:

  1. Robiłem, próbowałem i polecam. Bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo właśnie ostatnio chodziło za mną danie w takim stylu, z chęcią wypróbuję Twój przepis :) Na patelni podsmażasz na jakimś tłuszczu czy bez?

    OdpowiedzUsuń
  4. najpierw patelnie bardzo delikatnie posmarowałam olejem kokosowym, później dusiłam na niej szpinak, ściągnęłam go i wrzuciłam indyka, więc tego tłuszczu już tam chyba nie było :D
    Zależy jaką patelnię masz - jeśli z powłoką do której nie będzie przywierać mięso, to oczywiście tłuszcz jest zbędny
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuję więc bez, mam nadzieję, że też wyjdą takie rumiane :)

      Usuń
    2. Powinny wyjść :) Daj znać jak zrobisz!

      Usuń
  5. Wszystko to co uwielbiam! Właśnie mi przypomniałaś, że zbyt długo tego nie jadłam :).

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że rzeczywiście lubimy podobne smaki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super przepis, zabieram go ze sobą na Fooder: http://tiny.cc/fooder (tak na marginesie to super strona do przechowywania przepisów)

    OdpowiedzUsuń