czwartek, 22 stycznia 2015

Pomysł na obiad: Paprykowe danie z makaronem i indykiem

Dziś kolejny przepis na makaron z kurczakiem - tym razem mocno paprykowe danie :)





Składniki: (jak zawsze przedstawiam ilości, z których robiłam dla siebie)

-50g makaronu żytniego razowego
-150g piersi indyka/kurczaka
-1 duża papryka
-plaster cebuli
-2 łyżki pomidorów z puszki
-łyżeczka mielonego chilli
-łyżeczka papryki ostrej


Zaczynamy od pokrojenia w drobną kostkę papryki, cebuli i mięsa. Podsmażamy chwilkę na patelni, po zarumienieniu cebuli warzywa zalewamy niewielką ilością wody, wrzucamy mięso, zmniejszamy ogień. Dodajemy przyprawy. Dusimy do momentu aż papryka będzie miękka (ok. 25 min). Wtedy dodajemy pomidory z puszki, razem mieszamy i układamy na talerzu na ugotowany makaron.
Ja dodałam jeszcze paseczki żółtego sera dla ozdoby i dwa listki bazylii.
Smacznego!










Co myślicie o tym daniu? Wasze smaki? :)

4 komentarze:

  1. Dziś miałam identyczny obiadek :) Pyszne danie ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. przypadek? wczoraj był idealny dzień na to danie chyba ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj lubię to! Ja jeszcze dodaję cukinię do tego wspaniałego zestawu. Pysznie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń