sobota, 3 stycznia 2015

Herbata z bratka dla urody

Do spróbowania tej herbaty przekonała mnie przyjaciółka, choć nawet nie musiała jej zachwalać.
Podczas rozmowy o problemach na skórze twarzy, powiedziała, że jej bardzo pomogły różne maści przepisane przez dermatologa i właśnie herbata z bratka.
Nie czekając długo, poszłam do apteki i ją kupiłam, bo co szkodzi spróbować? Zwłaszcza, że kosztowała chyba około 3 zł. Od razu zaznaczam, że do wszystkiego nowego zawsze podchodzę bardzo sceptycznie i nie spodziewam się cudów. A jednak! :)



Właściwości bratka (fiołka trójbarwnego):
-ułatwa odchudzanie : pobudza przemianę materii i zwiększa uczucie sytości
-działa oczyszczająco i moczopędnie
-pomaga w usuwaniu toksyn i nadmiaru wody z organizmy
-łagodzi objawy trądziku młodzieżowego
-fiołek zawiera wiele salicylanów i flawonoidów - są to substancje przeciwbólowe i przeciwzapalne
-wzmacnia naczynia krwionośne
-działa antyoksydacyjnie
-ułatwia przyswajanie witaminy C
-można go wykorzystać do likwidacji obrzęków i cieni pod oczami
-neutralizuje wolne rodniki
-pomaga w pozbyciu się wzdęć


Nic dodać nic ująć :)
Potrzebna jeszcze jakaś zachęta do picia tej herbaty?
Mi ona baaardzo smakuje, możemy ją kupić w chyba każdej aptece, jest tania.
Same plusy! Wystarczy pić około 3 filiżanek dziennie :)
Pamiętajmy, że bratek to zioło, więc nie spodziewajmy się po dwóch dniach spektakularnych efektów, szczególnie jeśli chodzi o skórę.
Ja herbatę piję od około 2 tygodniu i już widzę efekty na skórze twarzy. Choć, tak naprawdę, nie miałam jakiś dużych problemów z cerą.
Także gorąco polecam!!!





Pijecie tę herbatkę? Lubicie może? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz