sobota, 13 grudnia 2014

ZWOW 64 i 69

Dziś mam dla Was opinię na temat ZWOW 64 i ZWOW 69.
ZWOW'Y to treningi Zuzki Light, na youtubie większość z nich jest dostępna.
Zuzka jest Czeszką, która mieszka w Stanach Zjednoczonych. Treningi są po angielsku.




                                                                                           zdj.google
Ja dziś zrobiłam po raz pierwszy prawdziwy trening z Zuzką.
I myślałam, że nogi odmówią mi już posłuszeństwa! Już dawno się tak nie zmęczyłam.
I S-U-P-E-R!
Dwa treningi, jeden po drugim = masakryczny wycisk!

Zuzka udowadnia, że w 20 minut możemy zmęczyć się bardziej ( i zyskać lepsze efekty) niż w godzinę. Krótko, treściwie i efektywnie!

Perfect Butt Real Time Workout ZWOW 64:
Trwa niecałe 16 minut, typowo na pośladki i nogi
Potrzebny jest kettlebell (ja używam 16 kg) i piłka gimnastyczna


The Ultimate ABS and Cardio Real Time Workout ZWOW 69:
Około 19 minut, są i przysiady i ćwiczenia na brzuch
Potrzebne jest jakieś obciążenie

https://www.youtube.com/watch?v=BvW0fHHcrpw

https://www.youtube.com/watch?v=Tx4jcb9CTuQ


 

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz