niedziela, 21 grudnia 2014

Tydzień w zdjęciach 14.12.2014 - 21.12.2014

Święta już za kilka dni! Dla mnie to najbardziej niesamowity i magiczny czas w roku i pewnie nie jestem jedyną osobą, która tak sądzi. Jak tak czasami czytam niektóre blogi, to aż mi się przykro robi, że dla niektórych ''fit dziewczyn'' święta trzeba jakoś przeżyć i NIE PRZYTYĆ.
Ten magiczny czas jest tylko raz w roku!

Zapraszam na już drugi na blogu tydzień w zdjęciach :)
Mało zdjęć jedzenia, bo obiady się trochę powtarzały, a na śniadanie ciągle (jak od wielu miesięcy) rządzi owsianka lub inna zupa mleczna. A kolacja to standardowo : serek wiejski + ogromna ilość warzyw :D


Pierniczki! Zrobiłam je, jak się pewnie domyślacie, ''na zdrowo'' :) Bez cukru i nawet bez glutenu.



 A tutaj kilka moich serduszkowych ciastek i 3 trufle :) Trufle oczywiście także robiłam sama - są przepyszne! Do tego koniecznie szklanka mleka (ulubione sojowe) i jabłko z cynamonem - i czuję, że są ŚWIĘTA <3


 Dziś miałam na drugie śniadanie ochotę na coś ''letniego'' - owoce (gruszka, jabłko i kiwi) z jogurtem naturalnym łagodnym i dodatkami: słonecznikiem, płatkami migdałowymi, nerkowcami i szuszonymi jagodami goji



Rodzinne rozgrywki w chińczyka zawsze budzą ogromne emocje! :D
Kocham ten rodzinny czas i jest dla mnie w życiu najważniejszy.
(Zdradzę Wam, że wygrałam i wcale nie oszukiwałam! :D)



Choinka wczoraj została ubrana!
Szkoda, że zdjęcie jest takie słabe, ale ciężko mi było zrobić lepsze.
Najważniejsze, że widać śpiewającego Mikołaja pod choinką :D






A jak u Was? Odnajdujecie się w świątecznym szaleństwie? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz