niedziela, 14 grudnia 2014

Tydzień w zdjęciach 07.12.2014 - 14.12.2014

Dzisiaj zapraszam Was na pierwszy wpis z serii ''Tydzień w zdjęciach'', która będzie się ukazywała na moim blogu co tydzień. :)
Ten tydzień minął mi bardzo dobrze, żadnych problemów, więc i dużo zdjęć! :)

Od lewej:
1. Obiad <3 : makaron  (poniżej jego zdjęcie), kurczak, sałatka
2. Bardzo puszysty omlet z twarogiem, musem truskawkowym, plasterki banana i płatki migdałowe
3. Ostatnio przypomniała mi się ta sałatka z brokułem, fetą i prażonymi płatkami migdałowymi - tutaj troszkę je spiekłam :D
4. ''Lunch'' na mieście, jak prawie co tydzień: sok z Grycana - tutaj regenerujący + sałatka grecka z Greco. U Grycana zbieram pieczątki na soki, już mi tylko 4 zostały i będzie średni sok darmowo :D


 W Realu znalazłam taki pyszny makaron i od razu kupiłam trzy paczki <3 Kosztuje niewiele ponad 3 zł, gotuje się  3 - 5 minut. Polecam!

Jak mówiłam, uwielbiam orzechy <3 Na szczęście mama za każdym razem jak jest w Lidlu, kupuje mi je:) Kiedyś dostawałam żelki, teraz zdrowe przyjemności! <3


Mikołaj chyba uważa, że byłam bardzo dobra <3 Kettlebell 16 kg i obciążniki na nogi i ręce 2x2kg


Uwielbiam książki Pauliny Simons! Teraz czytam tę i również bardzo mi się podoba :)

Koniecznie chciałam pokazać tutaj ten kosmetyk! :D Uwielbiam wszystko co ładnie pachnie <3
Może nie jest to dokładnie zapach jagodowej muffinki, ale jest bardzo jagodowy <3

Delikatne chusteczki to podstawa przy przeziębieniach. Ja już na szczęście nie muszę się o to martwić;)

Na koniec wstawiam zdjęcie paznokci. Uwielbiam mieć ładnie zrobione paznokcie, a te bardzo mi się podobają :)


Oby nowy tydzień także był udany! :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz