środa, 3 grudnia 2014

Skalpel Wyzwanie - Ewa Chodakowska - Recenzja

Ostatnio recenzowałam Skalpel I Ewy Chodakowskiej, dziś pod ostrzał idzie Skalpel Wyzwanie.
Dlaczego tak właściwie piszę o treningach Ewy Chodakowskiej?
Dlatego, że jej treningi są dobre dla każdego, nie trzeba do nich nic mieć.
Wystarczy 45 minut i trochę chęci a możemy zrobić naprawdę przyjemny trening. I efektowny!
Tak więc dziś recenzja kolejnego programu :)

Skalpel Wyzwanie miał swoją premierę na początku tego roku.
Trening jest dostępny w internecie, wystarczy wpisać w google i kliknąć w pierwszy wynik.
DOSTĘP JEST WIĘC DO NIEGO BARDZO PROSTY :)



O TRENINGU:
Trening skupia się przede wszystkim na nogach, pośladkach i brzuchu.
Całość (z rozgrzewką i rozciąganiem) trwa około 40 minut.
- ROZGRZEWKA - mało dynamiczna, spokojnie przygotowujemy się do ćwiczeń właściwych
- TRENING WŁAŚCIWY:
Zaczynamy od kompletu wykroków (KOLANO NIE MOŻE WYCHODZIĆ POZA LINIĘ STOPY!),
robimy całą rundę na jedną nogę, później na drugą. Już wtedy można przyjemnie poczuć uda.
Następnie są przysiady w różnych wariacjach. Wiadomo, że przysiady działają cuda na pośladki!
Po zrobieniu części na nogi, mamy chwile dla brzucha i pleców.
Trzymanie planku (deski) bez przerwy, może się trochę ciągnąć.
Pompki są bardzo przyjemne, fajnie, że Ewa wykorzystuje najprostsze ćwiczenia, bo każdy może je wykonać, a są najskuteczniejsze.
Następnie runda ''killer dla boczków'' - w ćwiczeniach w podporze na łokciu pięknie kształtujemy talię, mięśnie skośne brzucha, spalamy boczki.
Później mamy kilka ćwiczeń wzmacniających ręce i brzuch, są według mnie trochę ''za lekkie''.
Na zakończenie mamy baaaaaardzo przyjemne ćwiczenia na pośladki w podporze na rękach, pamiętajmy tylko o stabilizacji ciała i separowaniu ruchów. Na sam koniec robimy kilka ćwiczeń na plecy - i super! Koniecznie musimy pamiętać o plecach, a to walka o piękny, zdrowy i nie bolący kręgosłup.
 - ROZCIĄGANIE - nic nadzwyczajnego, mi się nie podoba i robię po swojemu.

Jeśli chodzi o TECHNIKĘ, to jeszcze raz podkreślam, że w czasie wykroków pamiętamy, że kolano nie może wychodzić poza linię stopy. Plecy, jak zawsze, trzymamy prosto, brzuch wciągnięty.
Podczas robienia przysiadów także o tym pamiętamy.

DLA KOGO? POZIOM TRUDNOŚCI:
Trening nie jest trudny, ani nie jest prosty. Zależy ile z siebie damy :)
Dla osób mniej wprawionych w boju, może być trudny.
Bardziej zaawansowani, jeśli dadzą z siebie 110 % na pewno też ''troszkę'' zmęczą i będą zadowoleni;)

PROWADZENIE:
Ewa cały czas stara się nas motywować i dużo do nas mówi.
Podczas najcięższych ćwiczeń przypomina nam, że to przecież przyjemność :D

MOJA HISTORIA:
Uwielbiam ten trening!
Odkąd zrobiłam go pierwszy raz jakoś w kwietniu, często do niego wracam.
Wtedy robiłam go na zmianę z TURBO WYZWANIEM (następna recenzja właśnie o nim).
Teraz robię go, dodając do wykonywania przysiadów ciężarki. A po nim robię jeszcze dodatkowo ćwiczenia na pośladki i brzuch.

EFEKTY:
Mogą przyjść bardzo szybko przy regularnej pracy(i oczywiście zdrowej diecie!)!:)
Trening pięknie ''robi'' nam pośladki, rzeźbi nogi, brzuch.
Bardzo polecam! :)
Jest przyjemny, miły, szybko mija.
Jeśli chcemy robić go regularnie, najlepiej jest to robić 3/4 razy na tydzień, ale nie dzień po dniu! ;)

JEŚLI CHCESZ WYRZEŹBIĆ POŚLADKI, WZMOCNIĆ I WYRZEŹBIĆ NOGI, ZADBAĆ O BRZUCH I PLECY W KRÓTKIM CZASIE - GORĄCO POLECAM!!! <3

SKALPEL WYZWANIE DZIAŁA JAK SKALPEL CHIRURGICZNY:)




A Wy lubicie Skalpel Wyzwanie? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz