wtorek, 2 grudnia 2014

Pyszne i pożyteczne! Brownie - murzynek - ciasto fasolowe! DIETETYCZNY HIT!!!

Dziś wyjątkowo pysznie! Zachęcam Was do spróbowania tego wspaniałego ciasta.
Jest wyjątkowo zdrowe = zero mąki, zero cukru
CAŁE CIASTO MA JEDYNIE 650 kcal!!! HIT!
Mało węglowodanów, dużo białka - idealnie :D

Ciasto jest sztywne, grube, nie rozpada się - idealny zamiast kanapki do szkoły :)


Składniki:

- puszka białej fasoli konserwowej
- 3 jajka
- 2 łyżki jogurtu (ewentualnie trochę mleka)
- 2 łyżki miodu (ewentualnie słodzik inny)
- 3 łyżki dobrego kakao

Fasolkę dokładnie płuczemy z zalewy pod bieżącą wodą. Następnie w blenderze rozdrabniamy na gładką masę, stopniowo dodając jogurt/mleko, aby to ułatwić. Dodajemy także miód i dalej rozdrabniamy. Masa ma być gładka.


Białka oddzielamy od żółtek, białka ubijamy.






Następnie zmiksowaną fasolę przekładamy do miski. Dodajemy żółtka, kakao i białka.            Delikatnie mieszamy łyżką na gładką masę. Musi być gładka i ładnie zabarwiona kakao na brązowo.

Na dno blaszki kładziemy papier do pieczenia. Masę przekładamy do formy.
Wstawiamy do piekarnika nagrzanego do 180 stopni C na około 25 minut.

Gotowe! <3 Bardzo proste, i smaczne!!! Gorąco polecam!
Mi baaaaaardzo smakuje. Moje przyjaciółki też się nie krzywiły :D
Z wierzchu można jeszcze posmarować miodem - będzie jeszcze bardziej słodko.
Idealne na podwieczorek przy herbacie z rodziną, przyjaciółmi - zdrowo, pysznie.



A Wy lubicie ciasta fasolowe? :)


Bardzo chciałam pozdrowić Asię Grey, która zachęciła mnie do napisania przepisu na to ciasto:*




1 komentarz:

  1. Postanowiłam ,że dziś zrobię moje pierwsze ciasto FasoLove :D Wybrałam więc przepis mojej ulubionej blogerki czyli Twój <3 muszę przyznać że ciasto wyszło pyszne a przepis genialny tak jak jego autorka :* pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń