piątek, 19 grudnia 2014

Pomysł na pyszny obiad

Nie wiedziałam, co zrobić na obiad. Na nic nie miałam pomysłu, nie chciało mi się długo ''stać przy garach''. I w ten sposób zrobiłam banalnie prosty (aż dziwnie pisać przepis :D) obiad, który jest niezwykle smaczny, a jak zdrowy!



Składniki:
-pierś indyka 150g
-zioła prowansalskie
-50g makaronu żytniego
-sałata lodowa
-pół papryki
-ogórek zielony (tak na oko z długości 4 cm)
-łyżka oliwy
-ser feta lub jakiś inny dobry ser do sałatek (dałam kawałek wielkości 2cm x 4cm)
-kilka plasterków czerwonej cebuli - daję jedynie dla koloru

Makaron gotujemy al dente według przepisu na opakowaniu.
W międzyczasie na patelnie smażymy pokrojoną w kostkę pierś indyka, wcześniej posypaną ziołami prowansalskimi. Szykujemy sałatkę: warzywa myjemy, sałatę rozrywamy na kawałki, paprykę kroimy w kostkę, dodajemy kawałki cebuli i mieszamy. Układamy na talerzu sałatkę, kurczaka i makaron, delikatnie mieszamy razem. Posypujemy pokrojonym w kostkę serem feta i polewamy łyżką oliwy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz