środa, 3 grudnia 2014

Omlet'owy szał!

Omlet jest świetnym rozwiązaniem i na śniadanie i na kolację.
Można z nimi kombinować na bardzo wiele sposobów, dziś chciałam pokazać kilka moich propozycji.

Moje śniadaniowe omlety, od tych kolacyjnych różnią się tym, że do tych pierwszych dodaję mąkę i jem z owocami, a do drugich zawsze jakieś warzywa.

Zazwyczaj robię z dwóch jajek. Jeśli dodaję mąkę to miksuję jajka z 5 łyżkami zdrowej mąki lub zmielonych płatków owsianych. Jeśli robię tę kolacyjną wersję, bez węglowodanów, to jajka jedynie rozbełtuję widelcem. Wszystko super szybko!

Śniadaniowe ''na słodko'':

Posmarowany masłem orzechowym i z plasterkami banana

Smażony z bananem i kawałkami suszonych śliwek - masę jajeczną wylałam na patelnię i położyłam na nią cienkie plasterki banana i kawałki suszonych śliwek

Smażony z dodatkiem miodu



Kolacyjne ''wytrawnie'':

Smażony ze szpinakiem (szpinak z czosnkiem i cebulką)
 
Na omlecie szpinak z czosnkiem i cebulką, na nim serek wiejski, a na tym kawałki suszonych grzybów

Smażony z rozdrobnionym pomidorem (bez tego żelowego środka), z przyprawami:bazylią, majerankiem, oregano, troszkę czosnku

OMLETOWA PIZZA :D Smażony z przyprawami: oregano, majeranek, bazylia, na to położone plasterki pomidora upieczonego w piekarniku i plasterek żółtego sera

Smażony ze startą cukinią (odciśniętą z wody), na to plasterki ogórka i plaster sera żółtego



A jakie są Wasze ulubione ''sposoby na omlet''? :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz