wtorek, 9 grudnia 2014

Najprostsze kombinacje z placuszkami - racuchy!

Uwielbiam kombinować w kuchni. Mieszam kilka składników i patrzę co wychodzi.
W ten sposób powstały te placki z jabłkami. Są zdrowe i pożywne, gdyż nie ma w nich białej mąki, ani cukru. A i tak są bardzo smaczne! :) Robiłam je nawet dla  3 letniego dziecka.
 Ale chciałabym także zachęcić do kombinowania w kuchni, bo zawsze może z tego coś ciekawego    (i pysznego) wyjść. Ja te placki wykonuję z różnych mąk, czasami z innymi owocami czy dodatkami. Pokażę dziś jedną z możliwości, ale pole do popisu pozostawiam Wam :)


Składniki:
-pół niedużego jabłka
-1 jajko
-4 łyżki zdrowej mąki (żytnia razowa, owsiana lub inne < kokosowa sie nie nadaje>)
-1 łyżeczka cynamonu

Jajko wbiłam do miseczki i roztrzepałam widelcem. Dodałam mąkę i cynamon i wymieszałam.
Dodałam pokrojoną w niedużą kostkę połowę jabłka i znów wymieszałam. Konsystencja powinna być dość zbita. Smażyłam chwilkę z dwóch stron na patelni posmarowanej olejem kokosowym.


RACUSZKI IDEALNE I DLA DUŻEGO I DLA MAŁEGO!
POLECAM :)


A Wy dacie się skusić na racucha? :)
Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz