sobota, 20 grudnia 2014

Amerykańskie pancakes - śniadaniowy torcik!

Naleśniki lubi chyba każdy! Ja uwielbiam. Kiedyś mama codziennie na śniadanie smażyła mi naleśniki z syropem klonowym, więc bardzo dobrze mi się kojarzą.
Odkąd odżywiam się świadomie (więc już długo) zawsze brakowało mi takich śniadań.
Rano zazwyczaj sama nie mam tyle czasu, żeby próbować usmażyć naleśniki.
Ale te pancakes robi się bardzo szybko, są pyszne i oczywiście bardzo zdrowe!
Takie grube naleśniki układam w torcik z wybranymi dodatkami i niesamowicie pyszne śniadanie gotowe, a ja mam zagwarantowany dobry humor na cały dzień :)
Koniecznie spróbujcie! Są puszyste, sycące i można z nimi kombinować.
Tak naprawdę robię je takim samym sposobem, jak omleta. Właściwie to takie małe omlety :)





Składniki:
- 2 jajka
- 50 g zmielonych płatków owsianych
- dodatki według uznania
- dobry tłuszcz do smażenia ( u mnie jak zawsze olej kokosowy)

Białka oddzielam od żółtek, białka ubijam.
Do ubitych na sztywno białek dodaję żółtka i zmielone płatki.
Mieszam łyżką i wylewam na patelnie. Smażę chwilę z każdej strony pod przykryciem.
Mi wychodzą zawsze 3 grube placki i 1 trochę mniejszy:)

Układam na talerzu warstwami z twarogiem rozdrobnionym z jogurtem i cienkimi plasterkami banana.
Na wierzch daję miód lub masło orzechowe.
Gotowe <3





Na koniec chcę Wam jeszcze pokazać mini patelnię, na której zawsze smażę placuszki.
Przez swój rozmiar jest do tego idealna.
I wszystkie pancakes wychodzą dokładnie takie same, okrąglutkie! :>
Pepco, 15 zł







Tyle dni wolnego<3 Macie jakieś plany?
Ja już od wczoraj zaczęłam testowanie nowych przepisów, więc będzie dużo gotowania na blogu :)
Miłego weekend'u!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz