niedziela, 23 listopada 2014

Mocne, niełamiące się paznokcie - Moi ulubieńcy

Dziś chciałabym Was zaprosić na post poświęcony paznokciom.
Mam kilka takich perełek, dzięki którym paznokcie rosną mi jak szalone. I na dodatek bardzo mocne!


  
                           (Na zdjęciu nie mam żadnego koloru,odżywki - nic. Całkowicie naturalne)

Doskonale pamiętam, jakie miałam problemy z paznokciami na wakacjach rok temu.
Straszliwie mi się rozdwajały, nie mogłam ich zapuścić, bo od razu się łamały.
Od września brałam skrzyp polny w tabletkach i, zgodnie z zaleceniem kosmetyczki, używałam odżywki Eveline 8 w 1. Już w grudniu miałam tak długie pazury (dosłownie), że ciężko mi było myć włosy :P Bardzo o nie dbałam, zawsze miałam perfekcyjny francuski manicure.
Robiłam go co tydzień w niedzielę przez 5 godzin ( z przerwami oczywiście! ) :D
Później jednak jeden mi się złamał całkowicie i musiałam ściąć.
Odżywka Eveline jest często bardzo odradzana, więc przestałam jej używać.
I zaczęłam zapuszczać zdrowe, mocne paznokcie, które świadczą o moim zdrowiu, a nie o dobrej odżywce.
Produkty, które bardzo Wam polecam na piękne paznokcie (i nie tylko!):
* pestki dyni - bogactwo witaminy A, potasu, cynku, selenu i wielu wielu innych
* słonecznik łuskany - potas, żelazo, witamina A, B, E itd.
* siemię lniane mielone - witamina E, cynk i nieskończenie wiele innych
Jedząc codziennie po łyżce każdego z tych produktów, już po miesiącu zobaczymy niesamowitą poprawę stanu naszych paznokci. To jedne z moich ukochanych produktów, obowiązkowe :)
Warto pamiętać, że najważniejsza jest zbilansowana, zdrowa dieta :)
Sztuczne, przetworzone jedzenie działa na naszą niekorzyść zawsze, więc także w walce o piękne paznokcie. Jeśli będziemy codziennie dostarczać sobie wszystkich potrzebnych nam składników odżywczych,  nie będziemy musieli wspomagać się odżywkami.
Ja wszystkie te składniku dorzucam do miseczki śniadaniowej (owsianki, zupy mlecznej) i do serka wiejskiego na kolację.

Więc co? :) Może wyzwanie ''30 dni walki o paznokcie''? :D
Do następnego.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz