wtorek, 18 listopada 2014

Jak nie dać się jesiennej chandrze? Dobre rady zawsze w cenie!

Jesień jest takim czasem, kiedy nie trudno jest złapać dołka. Brak słońca, leje, wieje, szaruga za oknem,
Nie można tak po prostu wyjść z domu i pójść pobiegać, najpierw trzeba się dobrze ubrać.
Z rowerem tak samo.
Aż na samą myśl mam dreszcze.
Ale jesień może być pięknym czasem!
Spójrzmy na to tak:
biegniesz sobie wśród pięknych drzew, po złotych dywanach liści, upał nie doskwiera.
Lepiej brzmi!

Kilka sposobów na jesienną chandrę:
- MOCNY TRENING (dla mnie najlepszy na wszystko:D) - trening ma miliony korzyści, doskonalenie siebie, dbanie o siebie... nieskończenie wiele, a jesienią, gdy wieczory już ciemne, na ćwiczenia zawsze powinniśmy znaleźć czas! + gdy Ci zimno = rozgrzeje Cię!

- ZROBIENIE ULUBIONEGO DANIA - oczywiście zdrowego! Zdrowe frytki bez tłuszczu, z piekarnika, ulubiona sałatka, zupa - co lubisz i co działa na Twoją korzyść ( Twoje zdrowie)

- ROZGRZEWAJĄCE POSIŁKI - teraz dla mnie podstawą są CIEPŁE ŚNIADANIA - rozgrzewają nas od środka. U mnie są to moje ulubione zupy mleczne, na mleku sojowym, np. owsianki, jaglanki, z ryżem, makaronem - ostatnio pokazywałam przepisy :). Obiad/ kolacja - ciepła zupa, bardzo zdrowa, sycąca, pyszna! Ja uwielbiam zupy kremy - przepisy będą niedługo :)

- ŚWIECZKI ZAPACHOWE , ZAPACHY - te które przywołują uśmiech na naszej twarzy.
Pomyślałaś/łeś o jakimś konkretnym zapachu? :)

- DOBRY FILM - żeby się pośmiać, popłakać :)
Moje propozycje - pewnie większość doskonale znana:
Męsko- damska rzecz
3 metry nad niebem
Tylko Ciebie chcę
To tylko sex
Mali Agencji (całe moje dzieciństwo:D)
Sąsiedzi
Ten niezręczny moment
Gwiazd naszych wina
Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy (obydwie części)
KAC VEGAS (wszystkie części)
AMERICAN PIE (wszystkie części)
Wszystkie te filmy są dostępne na internecie :)

- DOBRY PROGRAM TELEWIZYJNY NA WIECZORY - zawsze staram się tak zorganizować, żeby móc obejrzeć Hell's Kitchen i Twoja Twarz Brzmi Znajomo :D Uwielbiam je, a wieczory spędzone przy oglądaniu ich z moimi bliskimi zawsze mnie bardzo cieszą. Oglądałam także Taniec z Gwiazdami ( jedyna seria jaką naprawdę oglądałam) :P

- MUZYKA, którą lubimy, kojarzy nam się z wakacjami, mamy z nią dobre wspomnienia
I moje propozycje:
Calvin Harris - Summer
Danny&Freja - If only you
Donatan - Cleo - Brać gość. Enej
Hazel feat. Lunar - Give me the stars
Indila - SOS i Darniere Danse
Inna - Hot i Be my Lover i In Your Eyes
Jason Derulo - Wiggle feat. Snoop
K2 ft. Buka - 1 moment
Kasia Popowska - Przyjdzie taki dzień
LOL the movie - I won't let you go
MAGIC! - Rude
Mamma mia (He's Italiano)
Mike Will Made It ft. Miley Cyrus - 23
Mrozu - Nic do stracenia
NINA - Alchemist project
Passenger - Let Her Go
R.I.O - Living in Stereo
R3HAB&VINAI - How we party
Slayback - Thunder
TJR&Dirty Nasty - Polluted TAITO
Irena Kwiatkowska - Roztańczone Nogi
I DISCO POLO!

- SPOTKANIA Z PRZYJACIÓŁMI - dla przyjaciół zawsze znajduję czas, choćby w nocy o północy.
Można się pośmiać, powygłupiać, odprężyć, zapomnieć o problemach. Ludzi, którzy mnie męczą swoją obecnością przez ciągłe narzekania - omijam z daleka.

- MAŁE ZMIANY - mogą to być w wyglądzie  (podcięcie włosów, nowy kosmetyk użyty), mogą też w otoczeniu ( przestawienie lampki itd. )

- DOBRA KSIĄŻKA - każdy lubi co innego, ale tutaj znów moje propozycje:
- Skąpiec - niby obowiązkowa lektura szkolna, a ją bardzo lubię i rozśmiesza mnie!
- Jeździec Miedziany P. Simons - moja miłość. Słowa nie opiszą jak lubię tę książkę i następne dwie części jej, tj. Tatiana i Aleksander i Ogród Letni
- seria 50 twarzy Grey'a - kobiety albo kochają to, albo nienawidzą.
- kryminały Agathy Christy, np. Morderstwo w Orient Expressie, I nie było już nikogo, 4 : 50 z Paddington  - wszystkie świetne

- POWSPOMINAJ WAKACJE, pooglądaj zdjęcia - ciepło na samą myśl :)

- POTAŃCZYĆ i nie trzeba wcale iść do super klubu. Zamknij drzwi do pokoju, włącz ulubioną muzykę i TAAAAAAAAAAŃCZZZ JAK NOGI CIĘ NIOSĄ!!!

- KUPNO NOWEJ RZECZY - zawsze na wszystko pomocne :)

- DBANIE O SIEBIE w szczególny sposób, np. zrób sobie domowe SPA :)

- PRZEŻYJ PRZYGODĘ! - pojedź gdzieś/ pójdź, zobacz coś, wymyśl coś!


To moje sprawdzone sposoby.
Polecam je każdemu :)
A Co Wy robicie, żeby nie dać się szarudze za oknem? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz