niedziela, 9 listopada 2014

Banalnie proste, szybkie zawijasy obiadowe! + Przepis na naleśniki

Gdy pierwszy raz je zrobiłam, usłyszałam od taty, że przypominają mu twistery z kfc. Jako, że fast foodów nie jem, ale widząc, jak są popularne, stwierdziłam, że naprawdę muszą być dobre :D Mi bardzo smakują, a są niesamowicie proste do zrobienia i sycące, a przede wszystkim BARDZO ZDROWE! Zrobiłam je przypadkiem, chcąc wykorzystać dwa naleśniki, które zostały mi z poprzedniego dnia. Naleśniki można wykonać według własnego przepisu, używając zdrowej mąki.





Składniki:
Na ciasto naleśnikowe:
1 jajko
7 łyżek mąki ( u mnie żytnia razowa typ 2000)
ok.3/4 szklanki wody ( tyle ile potrzebuje ciasto, a musi być w miarę płynne, delikatne)

Naleśniki smażymy na zdrowym tłuszczu ( u mnie olej kokosowy - będzie o nim post!).
Z tych składników wychodzą mi zawsze trzy dość grube naleśniki.


Nadzienie:
Tutaj pełne pole do popisu, ja tym razem dałam:

- pierś kurczaka ok. 130 g
- paprykę
- sałatę lodową
- cebulę

Pierś pokroiłam na kosteczki, usmażyłam na oleju kokosowym. Na patelnie dałam też cebulę, zeszkliłam. Dodałam paprykę i sałatę, wszystko razem wymieszałam i poprzekładałam na naleśniki.



I wyszedł obiad :) Naleśniki można przygotować dzień wcześniej, albo zrobić od razu na kilka dni, i np. po powrocie ze szkoły/pracy usmażyć tylko dodatki i GOTOWE :) Smacznego!

2 komentarze:

  1. Bardzo pysznie tu u Ciebie a zarazem bardzo zdrowo...Super będe częstym gościem ;*

    OdpowiedzUsuń